środa, 19 maja 2010

Koncert Grupy Twórczej MECHANICZNA CYTRYNA 20.05.2010

Już dziś w czwartek 20 maja spotkamy się w Cytrynowej Krainie, żeby wspólnie pośpiewać i napić się herbaty z cytryną. O godzinie 20.00 rozpoczniemy koncert Grupy Twórczej MECHANICZNA CYTRYNA, w którym wystąpią m.in. Magda Turowska, Mateusz Rulski-Bożek i Sergiusz Stańczuk. Spotkanie transmitowane będzie za pośrednictwem RadioAktywne.pl do Second Life. Gospodyni wieczoru: Cytryna Matova uprzejmie prosi o przywdzianie strojów organizacyjnych w postaci białych koszul (takich jak te, co to na sznurze schły, gdy pachniała Saska Kępa).
....i jeszcze wierszyk: Szłam przez ulice samotna, Do głębi przemokłam, I tak mnie zgnębił Tej aury zły rozkład. Bo zamiast siąpić w nocy, Leje w dzień! Zła auro, zmień się, zmień! I wymyśliłam właśnie tak sobie, Między kichnięciem, a „na zdrowie!”, Więc na kolanie piszę, Co od dżdżu drze: Odwiedźcie proszę mnie! Mechanik w czwartek wyż z niżu zrobi, I parasole Wam zdeszczofobi! Bo jest piosenka lepsza niż ten deszcz, Co w dreszczach wrzeszczy nawet leszcz! Piosenka dziury robi w chmurach, Przynajmniej ta, co poniektóra... Piosenka słońce w sobie zawsze ma, Więc przyjdź, posłuchaj, Albo od ucha, Zaśpiewaj własne „tralala”...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz