piątek, 29 kwietnia 2011

Koncert Norma Reynoldsa w Smelly Cat - 30.04.2011 g.21.00

Jak zapewne wiecie rzadko zapraszamy wielokrotnie tych samych muzyków do Smelly Cat- ale ten pan zachwycił nas szczególnie swoją grą na gitarze i klimatem swojego koncertu. Panie i Panowie specjalnie dla Was na prośbę publiczności ponownie w Smelly Cat wystąpi w sobotę 30.04.2011 o godzinie 21.00 CET Norm Reynolds!!! Zapraszamy do Smelly Cat Oto co Norm mówi sam o sobie:
Zacząłem śpiewać razem z ojcem kiedy miałem 5 lat. Mój ojciec najchętniej grał country w starym, dobrym stylu, więc naturalnie była to pierwsza muzyka którą nasiąkłem. Z czasem pokochałem inne style muzyczne - szczególnie bluesa, głównie dzięki takiemu mistrzowi gitary jak takich jak Stevie Ray Vaughan. Pokochałem również klasycznego południowego rocka... Z sentymentu nadal grywam czasem country oraz stare klasyczne ballady i oldies. Grałem w wielu zespołach kiedy dorastałem, w grupach country, rockowych i bluesowych. Zupełnie niedawno zacząłem opracowywać dla siebie stare standardy, aby poszerzyć swoje horyzonty muzyczne. [ Muzyka jest moją największą miłością i tym, co sprawia, że moja krew krąży szybciej. Mam nadzieję, że uda mi się Cię przekonać do mojej muzyki i spotkamy się już niebawem. Do zobaczenia!
Tradycyjnie próbka możliwości naszego artysty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz